Tack gratis bio!

i dag när jag kom hem låg det ett kuver i brevlådan som va till min! jag älskar att få post, och det va extra roligt eftersom det va från www.gratisbio.se ! det va mitt första presentkort :P
så nu har jag femti kronor som jag kan spendera på nått kul tack vara gratis bio!
TACK TACK TACK!!
det funkar alltså alla som funderar på om det verkligen är på riktigt! :D

bevisat :P

så gå in och bli medlem nu!
det är jätte enkelt! om du till exempel har en blogg ( :P) så kan du blogga och få dina poeng! super bra :P
och om du vill vara lite snäll också så kan du ange "nelllsan" som värvare :D
skulle bli super glad gör då går jag ju lite extra poeng!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: simone

Du är galet snygg du hjärtat :)

2010-03-30 @ 17:03:12
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0